Tartalom

Kormányzati Elektronikus Aláírás-Ellenőrzés Szolgáltatás

  • Dokumentumellenőrzés
  • Dokumentumok
  • Elérhetőségek

ELLENŐRIZENDŐ DOKUMENTUMOK FELTÖLTÉSE

Ellenőrizendő fájl:

Eredeti fájl:

Használati útmutató

1. Ha belépett a Kormányzati Elektronikus Aláírás-ellenőrzés Szolgáltatás (KEAESZ) weboldalára, az Ellenőrizendő fájl beviteli mező mappa-ikonjára kattintva, a felugró ablakban választhatja ki a megvizsgálni kívánt dokumentumot.

2. Amennyiben nem kívánja az eredeti dokumentumot összehasonlításképpen feltölteni, olvassa el és fogadja el az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF), majd nyomja meg a Dokumentumok feltöltése gombot, amellyel elindítja az ellenőrzést.

3. Pár másodperc múlva felugró ablak jelenik meg, amely közli az ellenőrzés végeredményét. Az ablakon található egy Az ellenőrzés eredményének letöltése gomb, amely megnyomásával részletes, és a Szolgáltató által elektronikus bélyegzővel ellátott és időbélyegzett PDF dokumentumot kap az ellenőrzésről. Részletesebb leírást a KEAESZ szolgáltatás működéséről a Felhasználói kézikönyvben olvashat.

Szabályozási dokumentumok

1. Hatályos dokumentumok
A hatályos dokumentumok megtekintéséhez kattintson az alábbi linkre:

Kormányzati Elektronikus Aláírás-Ellenőrzés Szolgáltatás Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF-KEAESZ), hatályos: 2022.05.09.-től

Bizalmi Szolgáltatási Szabályzat a Kormányzati Elektronikus Aláírás-Ellenőrzés Szolgáltatáshoz (BSZ-KEAESZ), hatályos: 2022.05.09.-től

Bizalmi Szolgáltatási Rend a Kormányzati Elektronikus Aláírás-Ellenőrzés Szolgáltatáshoz (BR-KEAESZ), hatályos: 2022.05.09.-től

2. Archív dokumentumok:

Kormányzati Elektronikus Aláírás-Ellenőrzés Szolgáltatás Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF-KEAESZ), hatályos: 2022.04.01.-től

3. Tervezett dokumentumok:

  -

Szolgáltatói tanúsítványok

Az alábbi hivatkozásokra kattintva letöltheti a Kormányzati Elektronikus Aláírás-ellenőrzési Szolgáltatás szolgáltatói tanúsítványait.
2020.08.28-tól az igazolások hitelesítésére használt minősített elektronikus bélyegző tanúsítvány:

KEAESZ SEAL

A SZOLGÁLTATÓ ELÉRHETŐSÉGEI

Kérdését, észrevételét az alábbi elérhetőségeken várjuk:
  1. A polgárok és gazdasági társaságok általi bejelentések, panaszok, műszaki támogatás kérése:
    • • 1818 Kormányzati Ügyfélvonal
    • • Magyarországról: 1818
    • • Külföldről: +36 (1) 550 1858
    • • Fax: +36 (1) 550 1819
    • • E-mail: ekozig@1818.hu

  2. A NISZ Zrt. által – a 309/2011. (XII. 23.) Korm.rendelet alapján – ellátott intézmények számára biztosított ügyfélszolgálat elérhetősége:
    • • NISZ Ügyfélszolgálat
    • • Magyarországról: 1218
    • • Külföldről: +36 (1) 79 55066
    • • E-mail: ugyfelszolgalat@ugyfelszolgalat.gov.hu
    • • Nyitvatartás: munkanapokon
        hétfőtől - csütörtökig: 8:00 - 16:30 között
        pénteken: 8:00 - 14:00 között

  3. A szervezetek szakrendszereire vonatkozó gépi csatlakozás esetén az elektronikus ügyintézést biztosító, vagy egyéb közfeladatot ellátó szervek és a gazdálkodó szervezetek csatlakozási igényeinek fogadása, tájékoztatás:
    • • SZEÜSZ Ügyfélszolgálat
    • • Online tájékoztatás, szervezeti regisztráció: https://szeusz.gov.hu/
    • • Kapcsolódó dokumentumok, csatlakozás benyújtása:
    • • https://szeusz.gov.hu/szeusz/keaesz
    • • E-mail: szeusztamogatas@1818.hu
    • • Telefonszám:+36 (1) 550 3200
    • • Nyitvatartás: munkanapokon
        hétfőtől - csütörtökig: 8:00 - 16:30 között
        pénteken: 8:00 - 14:00 között

  4. A webservice indítását követően csatlakozott szakrendszerek vonatkozásában a bejelentések, panaszok, műszaki támogatás kérése a csatlakozó szervezetek által az alábbi elérhetőségeken és módon történhetnek:
    NISZ Technikai Helpdesk (NISZ THD)
    • • E-mail: helpdesk@nisz.hu
    • • Telefonszám: + 36 1 301 3000
    • • Nyitvatartás: Hétfő-Vasárnap 0-24 óráig
Az e-mailen küldött bejelentés, panasz kizárólag a visszaigazolása után tekinthető beérkezettnek.

A Kormányzati Elektronikus Aláírás-ellenőrző Szolgáltatás (KEAESZ) Magyarország Kormánya által az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény, illetve az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet alapján létrehozott szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatás. A szolgáltatást az egyes, az elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó szervezetek kijelöléséről szóló 84/2012. (IV. 21.) Korm. rendelet 4. k) pontja alapján a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság – mint szolgáltató – működteti. A KEAESZ ellenőrzi, hogy a feltöltött dokumentum tartalmaz-e elektronikus aláírást/bélyegzőt és időbélyegzőt, megvizsgálja az aláírás/bélyegző érvényességét, és az ellenőrzés eredményéről letölthető, hiteles igazolást állít ki.