Tartalom

Kormányzati Elektronikus Aláírás-Ellenőrző Szolgáltatás

  • Dokumentumellenőrzés
  • Használati útmutató
  • Elérhetőségek

ELLENŐRIZENDŐ DOKUMENTUMOK FELTÖLTÉSE

Ellenőrizendő fájl:

Eredeti fájl:

TUDNIVALÓK A SZOLGÁLTATÁS HASZNÁLATÁRÓL

Rövid ismertető:

1. Ha belépett a Kormányzati Elektronikus Aláírás-ellenőrző Szolgáltatás (KEAESZ) weboldalára, az Ellenőrizendő fájl beviteli mező mappa-ikonjára kattintva, a felugró ablakban választhatja ki a megvizsgálni kívánt dokumentumot.

2. Amennyiben nem kívánja az eredeti dokumentumot összehasonlításképpen feltölteni, olvassa el és fogadja el az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF), majd nyomja meg a Dokumentumok feltöltése gombot, amellyel elindítja az ellenőrzést.

3. Pár másodperc múlva felugró ablak jelenik meg, amely közli az ellenőrzés végeredményét. Az ablakon található egy Ellenőrzés eredményének letöltése gomb, amely megnyomásával részletes, és a Szolgáltató által aláírt és időbélyegzett PDF dokumentumot kap az ellenőrzésről. Részletesebb leírást a KEAESZ szolgáltatás működéséről a Felhasználói kézikönyvben olvashat.

A SZOLGÁLTATÓ ELÉRHETŐSÉGEI

Kérdését, észrevételét az alábbi elérhetőségeken várjuk:
  1. Az állampolgári és gazdasági társaságok általi bejelentések, panaszok, műszaki támogatás kérése:
    • • Magyarországról: 1818
    • • Külföldről: +36 1 550 1858
    • • Fax: +36 1 550 1819
    • • E-mail: ekozig@1818.hu

  2. Hivatali felhasználók kérdései, hibabejelentések, panaszok, műszaki támogatás kérése:
    • • E-mail: szeuszugyfelszolgalat@nisz.hu
    • • Telefonszám:+36 1 896 1100
    • • Nyitva tartás:
        hétfőtől - csütörtökig: 8:00 - 16:30 között
        pénteken: 8:00 - 14:00 között

    Az e-mailen küldött bejelentés, panasz kizárólag a visszaigazolása után tekinthető beérkezettnek.

  3. A webservice indítását követően csatlakozott szakrendszerek vonatkozásában a bejelentések, panaszok, műszaki támogatás kérése a csatlakozó szervezetek által az alábbi elérhetőségeken és módon történhetnek:
    NISZ Technikai Helpdesk (NISZ THD)

  4. Hivatali szakrendszerek csatlakozási igényeinek fogadása:
    • • E-mail: szeuszugyfelszolgalat@nisz.hu
    • • Telefonszám:+36 1 896 1100
    • • Nyitva tartás:
        hétfőtől - csütörtökig: 8:00 - 16.30 között
        pénteken: 8:00 - 14:00 között
    Az erre a célra biztosított, aláírt igénylőlap megküldésével.

A Kormányzati Elektronikus Aláírás-ellenőrző Szolgáltatás (KEAESZ) Magyarország Kormánya által az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény, illetve az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet alapján létrehozott szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatás. A szolgáltatást az egyes, az elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó szervezetek kijelöléséről szóló 84/2012. (IV. 21.) Korm. rendelet 4. k) pontja alapján a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság – mint szolgáltató – működteti. A KEAESZ ellenőrzi, hogy a feltöltött dokumentum tartalmaz-e elektronikus aláírást/bélyegzőt és időbélyegzőt, megvizsgálja az aláírás/bélyegző érvényességét, és az ellenőrzés eredményéről letölthető, hiteles igazolást állít ki.